2010. szeptember 17., péntek

2010.09.15.

Ma korábban keltem, hogy azért el ne tévedjek a városban és időben beérjek 10:00-ra. Hát ez a terv sem jött össze, megint késve indultam, és megint eltévedtem, hülye kis utcák!!! de azért most csak 2sarkot tévedtem. A tanárok nem szeretnek pontosan érkezni, most is negyed 11kor jött be, vígan kicsapta a terem ajtót és becsődültünk. Mikor leültem kiderült, hogy nem hoztam tollat, nem is én lennék nem igaz? :-)
Egy lány viszont nagyon jó fej volt, mert kisegített egyel. Az óra nagy meglepetésemre angolul volt, keverve a spanyollal, és vetített is a tanár. A mai óra témája: "Robert Frost: The Gift Outright"
Pontban 11kor kicsengettek, és a tanár abbahagyta az órát. Ez után hosszú túra várt rám, mivel a város másik végébe kellett elmennem kinyomtatni végre a learning agreementet, és megkeresni Jesus Rodriguez Rodriguezt- a koordinátoromat. Szerencsére nem félek megszólalni, még ha nem is tudom, hogy mit jelent spanyolul a nyomtatni, mutogatásban jó vagyok meg kell hagyni! :-)
Vettem tollat is, aztán a parkban megírtam, és ismét eltévedtem a sok kőfal között. Fél kettőre azért odataláltam az irodájához, ami miért is ne a harmadik emeleten lenne. Kinn a táblán fel volt tűntetve a "tutorials"- vagyis a fogadóóra, és ma éppen benn van, kopogok és senki. Na igen spanyol pontosság. Szóval megszívtam, holnap jöhetek újra. Beültem hát a büfébe és kértem valami kaját-- ilyen kis bagett volt kolbásszal, de mégsem olyan kolbász íze volt. (na ezt szépen megmondtam) 
Otthon meglepinek kifőztem a maradék rákot, aminek nagyon örültek a többiek. Facebookon gondoltam megcsillogtatom a spanyol tudásomat, és büszkén leírtam, hogy főzöm a rákot, de abba nem gondoltam bele, hogy van másfajta rák is (a betegség), amit az olaszok közöltek velem, és jól kinevettek! POBRECITA---> Istenem, még tanulom a nyelvet!!!
Este úgy gondoltuk, hogy befejezzük az Almodóvár filmet, persze felirat nélkül, de így is nagyon jól megértettem a lényegét, hát nem egy vígjáték az biztos, de azért tetszett. Ha valaki kedvet kapna a filmhez, itt a pontos címe, ha tudna valaki magyar oldalt ahol meg lehet nézni, légyszi közölje velem! előre is köszönöm!! 

"Qué he hecho yo para merecer esto"- Pedro Almodóvar 





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése