2010. szeptember 17., péntek

2010.09.16.

Ma semmit suli! Szóval míg a többiek órán vannak, rám hárult a feladat, hogy főzzek. Így elmentem a Carefulba, vettem paripürét (paradicsompürét) meg tésztát, és így már minden megvolt, hogy elkészítsem a bolognait (hús nélkül). Mivel gyűlölöm a hagymaszagot, ezért gumikesztyűben pucoltam meg- mindent a köz érdekében, mivel ha rajtam múlt volna, simán kihagytam volna a hagymát-. Nagyon örültek a többiek a finom ebédnek, hiába a Vendéglátó az Vendéglátó! :-)
Ebéd után nekiálltam leckét írni, mert azért mégiscsak tanulni jöttem ide, nem igaz?
5kor elmentem a Gábor elé a sulihoz, és utána együtt elmentünk a koordinátoromhoz. Egészen új utakon mentünk, és végre rendes fagyit is ettem, 0,80cent és szerintem mandulás volt. Érdekes, hogy itt a tölcsér édes alapból, nem úgy mint nálunk, és van vagy 5méretben fagyi, mindegyikhez más tölcsér jár. Egy nagyon szép parkon át haladtunk (sajna a fényképező otthon maradt, de ígérem jönnek még képek). A koordinátort megint nem találtam, kész vicc, hogy ezek a tanárok mit meg nem tehetnek!! :-) De nem adom fel, hétfőn is megkeresem,hadd legyen meg a heti séta adagom megint. Azért jó is volt benne, mivel hazafelé megálltunk egy sütis előtt, és ettem croissant!! (Volt kirakva a pultra egy nagy mazsolás kenyér, gondoltam kínálónak van kirakva, hát belecsíptem, de ennek a boltos cseppet sem örült!!-- Perdón).
Hazaérvén a Dóri közölte, hogy este buli lesz, aminek én nem örültem túlzottan, de azért este 11re már jött egy kis hangulat. Megjöttek az olaszok is, és megkóstoltuk a szekrényben heverő 35éves olívabogyós cuccot, hát érdekes íze volt az  tuti. Olyan 2kor elindultunk itthonról. A buli helyszíne engem nagyon meglepett. Az egyetem déli részén (Campus Suron) volt a buli, de nem ám valami fedett helyen, hanem az utcán, az egész egyetemi udvart ellepték a dülöngélő fiatalok, a sok piás üveg. Mi nem sokáig élveztük ezt, ezért elmentünk az olaszok lakására. Hát a miénk ezerszer jobb (de mondjuk mi meg is fizetjük az árát rendesen). Ott jól elhülyültünk, kattogtattuk a gépet (képek megtekinthetők saját felelősségre), meg zenét hallgattunk, és még egy jó kis fejmaszírozó kütyö is előkerült. Dóriék megvacsiztak, vagy inkább megreggeliztek (kakaó müzlivel volt a menü), majd negyed négykor ágyba zuhantunk!!!!

Hát csupán ennyi kalanddal szolgálhattam mára, ki kell ábrándítsak mindenkit, de nincsenek pajzán részek (ez neked szól drága Acca) :-P

Besos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése