2010. szeptember 19., vasárnap

2010.09.18.

Valahogy összemosódott most ez a két nap, valószínű azért mert őőő..... sokáig fenn voltunk!? A többiek reggel hatkor jöttek haza,és nagyon jól érezték magukat állítólag. Én nem bántam meg, hogy nem mentem, nem tudom miért, de amióta itt vagyok nem vágytam a bulira. Biztos bennem van még az is, hogy vannak gátlásaim, fenntartásaim még az idegen hely, illetve a nyelvi gondok miatt, de tegnap először voltam vele úgy, hogy tényleg nagyon jól megértettem magam a többiekkel, és ők is értettek engem (legalábbis remélem). 9kor már felkeltünk, mivel érkeznek az olaszok (legalábbis mi azt hittük- bár én tegnap beszéltem a hírös facebookon Andreaval és ő azt mondta, hogy Sunday- de a többiek lehurrogtak)... és végül is kinek lett igaza? hát persze, hogy nekem!!! :-)
Úgyhogy holnapra várjuk az érkezésüket. Mai program: tanulás, és pihenés. Hát egyik sem jött össze.
Dóriban még szerintem lappangott a tegnapi pia, mivel nekiesett a Vérmenyétnek, őt mondjuk sikerült megmentenünk a karmai közül, de szegény baba nem volt ilyen szerencsés, és gyilkosság áldozatává vált. Mindez nem volt elég Dórikának, halott gyalázó is lett, mivel most a baba a nappaliban egy brandy-s üveg tetején csücsül. Hiába, az alkohol kihozza az emberekből a vadállatot! Ezek után kimostam, kiteregettem, kajáltunk, aztán elmentünk a postára, mert a Dóri barátja az András adott fel meglepi csomagot, és elvileg az ma érkezik meg, és hát mint már kitapasztaltuk itt minden kettőig van nyitva. Összekaptuk magunkat és elindultunk az Óvárosba. Mondanom sem kell, csak úgy hemzsegett minden a turistákoktól. Mindenhol fincsi halak, gőzölgő polip, sütiárusok. Nyammi!!!
A postán sorszámot kellett húzni (nagyon más, mint nálunk): itt a posta jelzése egy sárga kürt, a bejárat előtt a rend őrei állnak, mint szinte mindenhol az Óvárosban, vicces reggelente elmenni mellettük, vígan fújják a kis sípjukat. A postán én adtam fel képeslapot, de a Dóri csomagja még csak Madridban járt, így ő nem járt sikerrel. Ezután megbeszéltük, hogy sétálunk, mert az idő nagyon szép volt. Elvittük Dórit is abba a parkba, ahol a Gáborral már jártunk, és őt is lenyűgözte, komolyan, nekem ez lesz a törzshelyem, ha még jó idő lesz. Lementünk a játszótérre, és én újra visszamentem gyerekbe. Kipróbáltam minden játékot, hintáztam, spinningeltem, meg kondiztam is!
Majd beértünk az Újvárosba, és leültünk egy hangulatos teraszra. Amióta itt vagyok annyira vágyom a finom fagyira, így kértem egy hideg kávét (remélve olyan lesz, mintha jeges kávéznék). Hát... igen picollo volt a pohárka, de az íze az nagyon jó volt, bár nem fagyis. Dóri rántott tintahalat evett, Gábor pedig disznóhúst, krumplival. Mint vendéglátós nagyon meglepett a hús, mivel nálunk a disznó ugyebár sötét húsú, és zsíros. De itt a hús világos volt, és egy csepp zsír nem volt rajta, jó igaz, ez sonka volt, de akkor is. Kaja után beugrottunk a Carefulba, aztán a többiek hazamentek, én meg sétáltam még és betértem pár üzletbe (Bershka, Zara, Pimkie, Mangó, Oysho). Olyan 19:00ra értem haza, ahol meglepetésemre Dóri elaludt (nem is csoda, kimerítő dolog is a másnap). És megjött Timi is a tegnapi képekért. Miután ő hazament Gáborral még sétáltunk egy picit a városban, aztán hazajöttünk, megnéztünk egy Family Guy-t, egy fél Doctor House-t, aztán rendbe tettük az erkélyt, és a nappalit. Még este 11kor nekiálltam vasalni.. tudom nem vagyok normális, ez otthon fura lenne, de most már kezdek én is átállni az itteni dolgokra. Nappal punnyadás, este meg beindul az élet. De hát sodródni kell az árral, nem igaz?

Besos

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése