2010. október 9., szombat

2010.10.09.-11.

Szombat:
11kor itt hagytak a többiek hivatalosan is egyedül maradtam! De nem panaszkodtam, mert 4ig csak pihentem és feküdtem. A nap folyamán nagyon megörültem, mert otthon nagy dolog történt. Az én drága nagymamám felutazott Sopronba, hogy a modern technika segítségével beszélhessen velem. Annyira jó volt látni az arcát, szegény azt sem tudta hova nézzen, nagyon tündéri volt. Ilyenkor kapja el az embert igazán a honvágy, hogy jó lenne hazemenni, és átölelni azokat, akiket szeretünk! Nemsokkal  5előtt  jött Timi, aki elkérte a Lugo-s képeket, meg megmutatta miket vett, ugyanis szuper akciók vannak a városban (de erős leszek és nem vásárolok!!!). Miután Timi elment én is elkészültem és nyakamba vettem a várost. Elmentem boltokba szigorúan nézegetni, kértem a Sephorából Hugo Boss Orange parfümmintát, majd bevásároltam a Carefulban a holnapi meglepi ebédemhez: gombás húst csinálok, és vettem még „pollo”-t is, ami olyan mint nálunk a Cordon Bleau. Este sikerült korán ágyba bújnom és pihenni.
Vasárnap:
Szokásos vasárnaphoz híven semmi nincs nyitva, így a nap a takarításról és főzésről szólt. Megcsináltam az ebédet, skype-oltam, és pihentem. Sajnálom, de semmi extrával nem tudok szolgálni ma. Este nagyon aranyos volt az olasz lány, elhívott moziba, de 23:00kor már nem volt erőm elmenni, de nagyon jól esett a gesztusa. 
Hétfő:
Tegnap nagyon vártam a többieket, hogy hazajöjjenek, de írtak üzit, hogy jól érzik magukat, és csak hétfőn jönnek. Nagyon vártam már őket. Ma elvileg szünet van a suliban, mert holnap ugye ünnep van, de nekem a nyelvórát megtartják ma. Már indultam volna el itthonról, mikor hallottam a kulcszörgést, megjöttek a drágáim! Nagyon jó volt látni őket, ilyenkor jön rá az ember, hogy milyen jó, ha van akihez ragaszkodik (ez most úgy hangzott, mint egy kiskutya, aki várja a gazdáit). Busszal mentem suliba, és éppen időben érkeztem. Szimpi ez a csoport, aranyosak a többiek. De van egy kis probléma is. Az interneten a rendszer engem a C csoportba tett, aminek az órái kedden és csütörtökön 08:30kor vannak. Elvileg nincs óraütközésem, de én nem szeretnék olyan korán menni, így reméltem, hogy eltudják intézni nekem, hogy ebben a csoportban maradhassak, mert elvileg mindenki abba a csoportba megy, amelyikbe csak akar. Hát nem volt szerencsém, a tanárnőm Nuria is próbált valamit intézni, de már így is 18an vannak a csoportba, így sajna át kell mennem a keddi csoportba! Az óra nagyon hamar elment, picit gyors a tempó, ugyanakkor nagyon részletes, mindenre kiterjedő is. Óra után a bejáratnál ki kellett tölteni egy prospektust és cserébe kaptam egy chipset,  már megérte az óra. Mikor hazaértem picit beszélgettünk a többiekkel, élménybeszámolót tartottak, és kiderült, hogy a portugál lányok nem a legszebbek. Még szeretnék én is egyszer elmenni Portugáliába, remélem lesz rá lehetőségem míg itt vagyok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése