2010. október 31., vasárnap

2010.10.31.


Vasárnap:
Olyan dél körül keltem fel, azt hittem jobban megvisel az óra átállítás, de egész jól megvoltam. Kinn a bombatámadás fogadott, de mindenki mikor felkelt nekiállt takarítani! Enyém a fürdő volt, és a konyha fele, a többieké a terasz és a nappali. Írtó sokat bohóckodtunk a talált tárgyakkal. Andrea beöltözött pizsamás, manós, papos, kardos űrlénynak, kihajolt a teraszra és mindenki nézett, hogy ki ez a bolond ember. Gábor is vitte le az üvegeket, kb. 60at dobott ki, őt is megnézték, szóval igen, ilyen „őrült” emberekkel lakok együtt, de nagyon megszerettem őket, és nehéz lesz az elválás, de ebbe még nem gondolok bele! 2óra alatt szép rendet csináltunk, minden csilligott- villogott, lehet kellett is ez a nagytakarítás alapból is. Ezután együtt megebédeltünk a nappaliban, átjött William a brauil fiú, mert itt hagyt az esernyőjét. Tegnap este sokan megígérték, hogy átjönnek „limpiar”-ni, de hát ugye a szó elszáll, az írás megmarad. Emma kapott Angliából csokit, amiről én nem tudtam, és megkóstoltam egyet, de pssszt! ez titokos! J
A napból már sok nem maradt, így fáradtan dőltünk le az ágyikónkba! Holnap már november és elseje! Hihetetlen, hogy repülnek a napok, a hónapok! Igazán élménydús volt ez az október azt kell, hogy mondjam, és még hátra van, majdnem kettő! Lesz még kaland bőven úgy érzem!Bár ez az október különösen hosszú volt, 5péntek, 5szombat és 5vasárnap!  Pápá!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése