2010. október 17., vasárnap

2010.10.17.


Vasárnap:
Ma a jól megérdemelt pihenésé volt a főszerep, délig lustizás, majd takarítás, skypolás az otthoniakkal, szóval semmi extrával nem tudok szolgálni mára. Kivéve egyel, ami egyeseknek érdekes lehet, akik szeretnek elkalandozni a filmek világában. Este bekuckóztunk a nappaliba, és megnéztük a „Shutter Island”-ot. Ez egy Martin Scorsese film, Leonardo DiCaprioval a főszerepben (szerintem ő Scorsese múzsája, mert az Eredetben is ő szerepelt). A film története a következő: Az egész egy szigeten játszódik, ahol a legveszedelmesebb őrülteket kezelik egy elmegyógyintézetben. Ide érkezik a rendőbíró (Leonardo DiCaprio), mivel az egyik rab megszökött, és hát meg kéne találni. Természetesen nem ennyire egyszerű az egész, mert érdekes dolgok történnek ott. A vége pedig, mint minden Scorsese film kétértelmű, a nézi dönti el, hogy mi lehet a vége.
A film után én csak némán ültem egy darabig, és gondolkodtam, szerintem ennyi idősen, mint most én vagyok (21- december 15.-ig), nehéz egy ilyen filmet felfogni.
Film közben megérkezett az olasz fiú barátnője is Párizsból, mivel ő ott Erasmusos, nagyon szimpatikus volt elsőre, de nem sokat beszélgettünk-neki is jobban megy az angol inkább- hagytuk hadd élvezzék egymás társaságát a szerelmesek! A lány neve Candida- ami nálunk ugye egy gomba betegséget jelent.
Mivel picit félelmetes volt a film, nem mertünk egyedül aludni Dórival, ezért átcuccoltam hozzá. Jajj, holnap megint egy utálatos hétfő!!!!
Itt egy kis trailer azoknak, akiket érdekel a film: 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése