2010. október 29., péntek

2010.10.29.


Péntek:
Mivel ma nincs suli, így a pihenésé, készülődésé a mai nap, mivel holnap hatalmas halloweene-i buli lesz nálunk, közel 50emberrel. Dóri hírdeti is a facebookon a bulit: „Dora Halloween Party” névvel. Ugyhogy délután összeírtuk a szükséges dolgokat, aztán nekiálltunk tanulni, hogy a hétvégén ne kelljen ilyennel foglalkozni már. Kiültünk a nagyszobába, amit kezdünk egész belakni, otthonossá tenni. A főbérlőnk Carmen hagyott a lakásban egy csomó Vogue magazint, kitaláltam, hogy akkor dekorálom a szobámat. Carment nem zavarja semmi, amit a lakással csinálunk- mikor a menyétet lefejeztük, vagy a babát eltörtük se volt semmi probléma belőle, sőt jót nevetett rajta. Azt mondta, hogy mi vagyunk a legjobb albérlők a világon! Mondjuk tény, hogy a lakást mi hoztuk helyre teljesen. Mikor nemrég jártak itt lakásnézőben emberkék, szerintem dobtunk az ingatlan áron azzal, ahogy berendeztük a lakást. Egyébként roppant vicces volt, mikor beállított egy ingatlanos, elegáns nő, és őt követte egy idős házaspár- tisztára, mint a filmekben. Minden kis lyukba benéztek, én el is menekültem óráraJ Na de vissza a témához. Közel három órán át dekoráltam a szobámat, és a végeredmény nagyon tetszett mindenkinek. A parafa táblámon most már nem „Che Guevara” néz vissza, hanem Prada, Chanel, Dior, Versace, Mango…. Annyira szépek ezek a finom dolgok!!! Szóval olyan fél kettőkor bújtam ágyba, míg a többiek még kinn a nappaliban tanultak- szegények. Bezzeg az olaszok ma is bulizni mentek, nem tudom, hogy bírják az állandó bulikat!! Mondjuk Andrea tényleg egy igazi „party animal”- már így hívjuk őt!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése