2010. október 20., szerda

2010.10.20.


Szerda:
Szinte hihetetlen, hogy október közepe van és jó idő! Azt szeretem a „Facultade de Xeografía-ban”, hogy olyan jól besüt a nap a zárt, de mégis nyitott folyosón- na ez egy szép mondat volt a javából! J Ez a kedvenc helyem, itt nagyon szeretek várakozni is. Olyan jó volt ma suli után sétálni picit a napsütésben. Elmentem a postára is feladni a képeslapokat. Vittem magammal Dóri lapjait is, amiket ő "agyon csókolt". A postás nagyon megmosolyogta a lapokat, mikor feladtam! Annyit értette csak, hogy "muy guapa"!!! Hazaértem és elkezdtem a hivatalos ügyintézést. Tegnap írtam az új koordinátoromnak, hogy mikor tudnánk találkozni, hogy aláírja a szerződésemet, valamint haza is írtam, hogy tudják fogom küldeni a szerződést. Otthon már a hét elején volt szó arról, hogy elmegyünk Sushizni, de a helyet le kellett volna már időben foglalnunk, így csak holnapra kaptunk időpontot. Eddíg olyan 15-en vagyunk. Még beszélgettünk egy picit az új lánnyal- Candidaval, aki nagyon szimpatikus lány, akkora szemüvege van, hogy szerintem az „Olsen-ikrek” simán elbújhatnának mellette. Vérbeli francia sikk! Jajj, holnap megint 08:30!!!! :-P L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése