2010. október 12., kedd

2010.10.12.-13.

Kedd:
Ma ismét a semmittevésé a főszerep. Mennék én ma suliba, de nem lehet, mert ünnep („festivo”) van, méghozzáà „Fiesta Nacional de España”, ezen a napon született Columbus Kristóf. A spanyolok igen megosztott véleménnyel vannak erről a napról, sokan  nem is ünnepelnek, csak elfogadják, hogy nem kell dolgozni menni. Hogy miért is van ez így? A válaszra egy kérdéssel felelek! Kolumbusz vajon spanyol volt vagy olasz-firenzei. Na de elég a filozofálásból. Ma mostam egész nap, vasaltam, ágyneműt huzatoltam, takarítottam- szóval egy átlagos hétvégi teendőt csináltam megint. Nagyon rákkattantam a Dr. House részekre most. A 6.évadot nézem, de nem ám akárhogy. Visszafele haladva. Jó lehet, hogy nem „túl” logikus, de én tudom követni az eseményeket így is. Holnap de furcsa lesz visszaállni a régi menetre, kíváncsian várom az eseményeket J
Szerda:
Furcsa volt ma korán kelnem így a „hosszú” hétvége után, de ma komoly küldetésem van. Találkám van 09:00kor Vieites Doloressel. Így 07:05kor felkeltem az ébresztőre, ami nagy szó, mert amióta itt vagyok nem sokszor keltett a telefon. Mikor lementem az utcára meglepődtem, hogy milyen jó idő van, sütött a nap, és csiripeltek a madarak. Ha nem lettek volna lehullott barna levelek komolyan elhittem volna, hogy tavasz van. A fogadóirodában töltött látogatásom igen rövid és igen bosszús volt. Bementem és a titkár közölte, hogy nem írják alá, mert nem az ő hatáskörük alá tartozik a turizmus, és, hogy menjek be az Ore-ba (központi erasmus iroda) ott intézzem el a dolgot, és keressek új koordinátort. Szuper!! Egy része azért jó ennek a dolognak: nem kell olyan sokat gyalogolnom, és lejönnöm megint a Surra papírmunka és koordinátor keresés címszóval. Sietnem kellett vissza a Nortra (a város másik végébe) mert 10:00kor órám van. Így hát hazamentem és vártam egy buszt, mert nem volt erőm sétálni már. Azt hittem sosem érek be, de éppen végszóra beértem. Míg várakoztam kaptam újságot (20minutes- ez a helyi lap) és meglepetésemre mit látok? „Hungría”- benne vagyunk az újságban! Csak éppen a hír, ami miatt benne vagyunk nem a legjobb. (Vörösiszap katasztrófa). Már Lugoban is az egyik portugál fiú kérdezte a dolgot, szóval elég nagy víszhangja van a dolognak a világ minden részén. Minden reggel ha tehetem az az első dolgom a reggeli kávém és kajcim között, hogy belenézek a Tényekbe, így legalább naprakész vagyok az otthoni dolgokat illetően is. Óra után lementem a büfébe ebédelni. Azt már tudom, hogy a „bocadillo” szendvics, így könnyebb volt a választás. 2.20-ért kaptam egy nagy barna zsemlét (ami inkább kenyéradag” nekem, abban pedig pirított sonka volt. Csak fél adaggal bírkóztam meg, de nagyon kívántam még édességet és végre egy nagy bögre kávét, így a másik suli felé, útbaejtettem egy kávézót, ahol kaptam capuccinót és csokis muffint. Tele pocakkal mentem az 13:00-ás földrajz szemináriumra, ahol meglepő módon most sokkal többen voltunk, mint máskor. Volt 2német fiú, 3lengyel lány- szóval sok kis erasmusossal járok itt is. Hazafele beugrottam a könyvesboltba és megvettem a kisregényt. Nagyon „szimpatikus” könyv (már amennyire lehet egy könyv szimpatikus)- kíváncsi leszek  mennyit értek belőle majd. Beugrottam még boltba, mert ha hétvégén megyünk kirándulni, akkor kitaláltuk, hogy sütünk „batyus” pogácsát, és kefires meggyes- vagy szilvás sütit. Ehhez mentem alapanyagért. Gábor kíirta nekem kis cetlire, hogy mi a sütőpor. Vettem mindent, de persze azt, pont nem, így hazahoztam a csomagot és vissza cammogtam sütőporért. De csak azért mert este 6kor is még 23fok volt, és nagyon jó volt napos időben sétálni picit.
Otthon Dórika még mindig szenvedett a láztól (pobrecita). Sajnos ma sokat kell tanulnom, mert a délelőtti angol órán a tanárnő már kérte volna a beadandót (amire én nem gondoltam) így le vagyok maradva picit (bár a másik beadandót meg csak én csináltam meg, szóval 1:1 az állás). De annyira jól elvoltunk ma, és megbeszéltük, hogy végre meg kéne nézni az Egyszerűen Bonyolultat (amit már mióta itt vagyok tervben van), és ráadásul nem csak tanulásról szól az Erasmus, hogy beadtam a terekam, gyorsan elkészültünk: vasaltam még ágyneműt, áthuzatoltam, megcsináltam a Dóri haját, és végül 22:20kor elkezdtük a filmet (ejj, de pontos vagyok). Jajjj ne, holnap megint korán megyek!!! L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése