2010. október 22., péntek

2010.10.22.


Péntek:
Ma végre nem volt suli, ugyhogy pihiztünk az estére készülve, ugyanis az egyik magyar lány új lakásba költözött, és ennek tiszteletére lakás avató bulit tart. Ugyhogy napközben pihentünk, próbáltunk tanulni is. Megbeszéltük a milánói lánnyal, hogy a lakásunk előtt találkozunk, és együtt megyünk a buliba. El is készültünk 20:00-ra, és együtt négyen elindultunk a Plaza Galícia felé. Olasz lakótársaink azt igérték később jönnek, mert nekik a nyolc óra még igen korai lenne egy bulihoz. Útközben felfedeztünk egy új szórakozóhelyet, neve: „Gabbana”—nem, nem az olasz tervezőpáros nyitott itt discot, de a színvonal, az első osztályú. Kinn, talpig egyenruhában „kidobófiúk” álltak, benn pedig minden nagyon modern stílusú volt. Fekete falak, lila bútorok, hatalmas plazma tévé, ezüst borítású tárgyak (pl. egy agár kutyus volt a pulton). Még üres volt minden, hiszen ilyenkor a spanyolok még javában „alszanak”, a bulik itt éjfélnél- kettőnél előbb nem kezdődnek. Itt is sikerült kapásból eltévednünk, de a helyiek nagyon segítőkészek, és mindig útbaigazítanak- ha nem is jó irányba-. Felfedeztünk egy jelmezkölcsönző boltot is, ami nagyon jól fog még jönni, hiszen nemsokára halloween, és lesz nálunk egy hatalmas buli! Mindenféle jelmez megtalálható itt: boszorkány, vámpír, zombi, tündér, balerina… A lakás ahová mentünk nagyon új építésű, nem túl nagy, de éppen megfelelő. Hárman laknak itt: a magyar lány, egy lengyel lány, és egy görög fiú. A fiú korábban olaszokkal lakott, de nem jöttek ki egymással túl jól, mert más az életfelfogásuk. A szobák nagyon otthonosak voltak- mivel a buli egy kis „idegenvezetéssel” kezdődött. Még nem sokan voltak, de megismerkedtem olaszokkal (minő meglepő) és lengyelekkel. Jó volt, hogy már sok ismerős arc is feltűnt. A konyhában nagy sütés ment, ugyanis tapasként főtt krumpli volt serpenyőn sütve, hozzá pedig majonézes (kis magyar paprikával megfűszerezve) mártás. Nagyon jó ötlet volt, persze pillanatok alatt el is tűnt az asztalkákról. További jó ötlet volt még, hogy a Sangría mellé kínáltak jégkockát is! Végre én is megszólaltam és beszélgettem emberekkel (felszabadultan), mindenki nagyon rokonszenves a kis Erasmus társaságból. Éjfél körül megjött a másik magyar lány, az angol lakótársával, és egyre többen csengettek is. A konyhában néhány percre én vettem át a staféta botot, és sütögettem, mint vendéglátós múlttal rendelkező! Fél kettőkor mi négyen leléptünk, mert nem nagyon volt hangulatunk a bulihoz. Otthon még vagy egy órát bohóckodtunk, facebookoztunk, beszélgettünk- régi könyvekről, kedvenc szerzőkről. Rájöttem, hogy a régi novellák sokkal érdekfeszítőbbek és elhatároztam, hogy ha hazamentem el fogom olvasni az „Anna Karenina”-t!!! (ez az elő újévi fogadalmam). Holnap hétvége, hurrá!!!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése