2010. október 26., kedd

2010.10.26.


Kedd:
Ma reggel ismételten 08:00ra mentem (volna) ha nem késnék el mindig. De most csak 5percet késtem, becs szó! Nagy nap a mai, ugyanis ma tartom az előadásomat magamról. Órán egy kóreai lánnyal dolgoztam együtt, de nem igen értett semmit szegényem, mondjuk átérzem a helyzetét szó se róla, néha én érzem magam úgy, mint a „leggyengébb láncszem”. Vége lett az órának, és nem tartottam előadást. Majd csütörökön, de akkor reszkess osztály, mert jövök! Óra után beültem a büfébe kajolni valamit, a büfés néni már ismer, mindig mosolyogva fogad. Innen utam a postára vezetett, feladni az ajándékba szánt képeslapokat. Nagyon sokan voltak az utcákon, és lázasan folynak a munkák is, hiszen jövő hétvégén (november 6.-án) jön a Pápa. Már állítják fel a katedrális előtt a kivetítőket, állványoznak. A posta felé menet sétáltam picit, és gyönyörködtem a városban. Néha még mindig nehezemre esik elhinni, hogy itt vagyok. Séta közben (nem tudom miért), de felnéztem a teraszokra, és szemem megakadt egy Shrekből előbújt kis mézeskalács figurán, és bronzos hátsójú emberkén, akik a teraszon álltak. Mint észrevettem, ez egy múzeum volt!
Föci óra után rohantam haza, mert Candida ma megy haza, és mindenképpen elakartam köszönni tőle, míg itt nem hagy minket. Nagyon megkedveltem ezt a lányt, tényleg!
16:00kor el is indult a reptérre. Én picit nézegettem a neten, míg egy régen várt, rég elfeledett ügyben levelet kaptam, legnagyobb meglepetésemre. Mivel szálloda szakos hallgató vagyok Gőrben, ezért kötelezően részt kell vennünk egy három hónapos gyakorlati képzésen Győrben a négycsillagos Hotel Famulusban. De ha leleményesek egyesek, akkor elkezdenek külföldön gyakorlati helyet keresni. Ez történt nálam is, hiszen a legjobb ajánlólevelet csak külföldön lehet bezsbelni, ez a megalapozása a jövőnek! Egy szálloda vette fel velem a kapcsolatot nyáron, ez pedig A Ritz Carlton Hotel Company-n belül az Abama Hotel Resort Tenerife volt. Még nyáron volt az első megmérettetés egy egy órás internetes teszt keretén belül, majd közölték, hogy lesz még egy mélyvízbe dobás, méghozzá egy telefonos interjú is. Lelkesen, alaposan felkészülve vártam a hívást egész nyáron (még videókat is néztem, hogy mik az alapvető kérdések egy ilyen interjú során), de csak nem hívtak (na jó egyszer igen, míg gólyatárborba voltam, de akkor nem tudtam felvenni, egyéb fontos elfoglaltságaim miatt! J ). Mikor megérkeztem Santiagoba csörgött a telefon, a szálloda végre hívott, de mint egy rossz mesében hirtelen megszakadt a vonal. Majd közölték, hogy visszahívnak, de semmi egészen a mai levél megérkezéséig. De legelőször haza kell írnom, mert a probléma az „csupán” a külföldi gyakorlatok jelentkezésének leadási határideje szeptember 23.-a volt, és most október vége van. Remélem sikerül azért egyességre jutnom az iskolámmal. Eddíg jó fejeknek bizonyultak!
Na de vissza a mai napra. Elindult a kis lakás apraja- nagyja (Andrea a reptérre vitte Candidát, így ő nem tartott velünk) és elmentünk egy jelmezkölcsönzőbe. Hát, nem viccelek az eladó tuti bepasszolt volna a halloween-i képbe. Mint egy boszorkány úgy nézett ki. Nagyon ellenszenves, bunkó stíluső volt, ráadásul egy jelmez kikölcsönzése 120euro volt. Mariska J tudott egy jó kínai helyet, ahol árulnak maszkokat, így elmentünk oda. Volt ott minden. Parókák tömkelege, vámpírok, szado- mazo, cica fülek, nyuszi farkak, vér, körmök, üvegszemek, háztartási termékek. Persze mindenhol érződött a „Made in China” illattal együtt. De erre a napra megéri beruházni. Én vettem egy lila parókát- bár erre a nagyon rokonszenves eladó vett rá, egy nyuszi csomagot (fül, farkinca, csokornyakkendő, karszalag), és vettem még egy fekete szemrejtőt (sajna nem jut most eszembe a hivatalos neve). Gábor vámpír jelmezt vett, Dóri cicát- Catwoman jelmezt, Maria pedig rendőr jelmezt. Megjelent Mari egy itt megismert barátnője, aki nagyon szimpi nekem, vele próbáltuk a parókákat, ő végül vett egy kéket. Vettünk még közösen dekorálni való tököket, és én hazamentem a cuccokkal, többiek pedig órára mentek. Otthon még szétkürtöltem a nagy hírt, hogy megyek a Kanári szigetekre!! Úristen, még mindig nem tudom felfogni!!! lehet azért, mert még várnom kell, hogy mit szól az otthoni egyetemem!!!
Besosss Chicosok (L)  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése