2010. november 7., vasárnap

2010.11.07.


Vasárnap:
Ma megbeszéltük Dórival- futótársammal, hogy reggel 08:00kor futunk! Hát nem jött össze, tegnap ők még fél háromig fenn voltak, és dobálták egymást a „kaki” darabbal, amit még Marco hozott a Halloween buli előtt, megérkezésekor, ajándékként. Andrea-ból kezd kijönni az állat, egyre jobban bírjuk őt, nagy szájú, vidám, fütyülős srác! Köszönjük Candida, hogy kihoztad az igazi énjét. Sokszor azt hittük, hogy azért bírja a sok bulit, mert füvezik, de mikor ebédektünk, még pénteken rákérdeztünk nála, és nem, azt mondta nem él vele, de, hogy sok olasz lány még itt Santiagoban is „cuccozik”.  Szóval a futást átraktuk délutánra, így legalább a Gábor is eltud velünk jönni. Ebédre megettük a maradék Pesto-s tésztát, meg csináltam még calvo tonhalat, koktélparadocsommal, olíaolajas kis pirítóssal. Kaja után skypoltam, majd kiültem én is tanulni a nappaliba, ahol a többiek a beadandójukat írták nemzetközi jogból. Minden elismerésem az övék, hiszen ez a tárgy még magyarul is nehéz, nemhogy idegen nyelven. Annyira jó lenne, ha végre nekem is menne a nyelv, nemtudom, hogy miért nem haladok vele úgy, ahogyan szeretném! Szóval én is tanultam spanyol nyelvtant, és megbeszéltük, hogy a futást így most picit hanyagoljuk. Míg én benn voltam a szobámban, kinn forrósodott a hangulat. Magyar lakótársaim összevesztek, és most nem állnak egymással szóba. Én meg két tűz közé kerültem, bár ők mondták, hogy nem akarják, hogy döntsek kivel legyek jóba, de akkor is, ez a helyzet nekem is kellemetlen. A lakásban drámai most a hangulat. Maria és tegnap szakított a barátjával, ma meg ők! Még egy hónap van, tartsatok ki!! Este korán terveztem a lefekvést, mert megint picit elkezdtem szédülni, de beszélgettem mind a két sértett féllel, és Dóri megkért, hogy aludjak vele, szóval éjfélkor zuhantam ágyba! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése