2010. november 25., csütörtök

2010.11.25.


Csütörtök:
Reggel nagyon- nagyon fáztam, esküszöm még az ujjaim is lefagytak. Spanyol után beültem egy eddig még fel nem fedezett kávézóba, ahol megírtam a blogbeli lemaradásomat, és megebédeltem- ma először hamburgert mióta itt vagyok, de azt hiszem ezt erre az évre ki is piálom. Föci előtt elmentem még a fodrászhoz is, aki szomorú hírt közölt velem- holnaptól egyre hidegebb lesz. Nagyon szimpatikus „öreglány”. Beszélgettünk egy picit, hogy honnan jöttem, hol tanulok, meddig maradok. Még volt egy vendége is, aki a következővel búcsúzott tőlem: „que guapa”! Nem tudom miért? Vak…?
Föci után beugrottam a pékségbe és vettem anyu szüli-névnapjára egy almás pudingos szeletet, amit az ő tiszteletére elfogyasztunk holnap hárman. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése