2010. november 16., kedd

2010.11.16.


Kedd:
Ma reggel nagyon nehezen ment a felkelés, legszívesebben ma is sztrájkoltam volna, de hát nem tehetjük mindig azt, amit szeretnénk, nem igaz? Így hát összeszedtem magamat, gyújtózkodtam, megreggeliztem, és elkészültem. Mielőtt elindultam volna benéztem a kis beteghez, hátha szüksége van valamire. Majd elindultam. Én nem tudom, hogy mi van velem, de állandóan fázok- már péntek óta (jó mondjuk reggel, mikor elindultam suliba 8fok volt). Spanyol órán ma egy lengyel lánnyal és egy olasz lánnyal. Az olasz lány, Ciarra prezentált ma. Szóval jöjjön egy kis töri:
Peruggia:
Peruggia is the capital city of the region of Umbria in central Italy , near the Tiber River, and the capital of the province of Perugia. The city symbol is the griffin , which can be seen in the form of plaques and statues on buildings around the city. The famous painter Pietro Vannucci, nicknamed Perugino , was a native of Città della Pieve near Perugia.
Remélem senkinek nem okoz gondot egy kis angol szöveg! (most gonosz vagyok?!) na jó, ha valakinek nem megy, majd lefordítom!
Olyan fél tíz körül jött egy „vendégelőadó”. Egy tesztet kellett kitöltenünk, ezzel is felmérve Santiago turizmusát. Én kaptam spanyolul és angolul is egy-egy példányt. A kérdőív kiterjedt mindenre. Az alapvető kérdéseken kívül, mint név, születési adatok, nemzetiég… rákérdezett még olyanokra is például, hogy mennyiből jövünk ki havonta, mi tetszik Santiagoban, honnan hallottunk a városról, visszatérünk-e még, meglátogattak/meglátogatnak-e minket stb.
Óra után rohantam át angolra. TK-soknak tudom ajánlani, főleg a tanítósoknak, hogy ha lediplomáztak mindenképpen ide jöjjenek dolgozni, mert itt minden tanár apple laptopot kap. Iszonyatosan gyönyörű az a gép. Szóval ma azt tanultuk hogyan kell prezentálni- izgalmas nem? szerintem egy kicsit le vannak maradva tanulás, tanítás szintjén, mindenesetre élveztem, hogyan mutatja be a tanár hogyan kell power pointos előadást prezentálni.
Angol után elindultam a „Geografía” intézethez ám nem sikerült bejutnom az épületbe, mivel tüntetés volt. Hogy itt mindig tüntetnek valami ellen! Kaptam szórólapot is, és még egy petíciót is aláírhattam volna, ha akarok, de köszönöm nem, én ehhez nem adom a nevemet!! J
Így hát hazamentem, gondoztam a kis beteget. A csomagom végre megmozdult és jelenleg „El Prat de Llobregat-on van. Nem is tudtam, hogy ez a Seat autógyár központi helye. Mik ki nem derülnek! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése