2010. november 17., szerda

2010.11.17.

Szerda:
Ma kellemes volt iskolába menni, nem volt rossz idő se, és még a madarak is „vinnyogtak” az egyetem épületénél J A mai angol óránk érdekesen indult. A tanárnő behozta cuki kis hófehér apple gépét, lehúzta a kivetítőt és elkezdtük az órát. Ma Henry James: Daisy Millerjét kezdtük el. Majd egyszercsak elkezdődött a filmvetítés, és Daisy helyett Dexter jelent meg. Ugyanis van egy sorozat a tévében, aminek a kezdését néztük meg. Íme a kezdet:
Először megjelenik egy nyári éjszakán egy szúnyog, majd hirtelen vér hull le a képernyőről. Aztán bőr szeletelés, újjabb vérfoltok, cafatolás, bőr elvágás, fehér kád lesz tiszta vér pacni, és a végén megjelenik a főszereplő Dexter, aki kisétál a lakásából, majd a felirat Dexter és csorog le a vér. Ezt elemeztük lassítva. Nem minden az, aminek először tűnik. Ugyanis a vér, a szúnyogtól származik, a bőr szeletelés igazából a reggeli ham and eggs része, míg a cafatolás narancs vagy grépfruit turmixolás. a fehér kádon vérpacni oka a reggeli borotválkozásból ered- vagyis ez az egész, egy reggeli készülődés része nagyító alatt. Igazán érdekfeszítő volt. De mi köze ennek Daisy-hez? Pontosan az, hogy nem számít az első benyomás, fontos, de nem mindig erre kell alapozni, jobban utána kell járni a dolgoknak, mindent több oldalról kell megvizsgálni!
Óra után átsétáltam a másik épületbe, ám az épület előtt „turistákokba” botlottam, akik azután érdeklődtek, hogy jutnak el a katedrálishoz. Szépen megpróbáltam érthetően elmagyarázni nekik. Míg vártam a föci kezdésre leült mellém az egyik szaktársam, de én igen belemerültem egy újságba, amit még Dóri kapott otthonról- jó kis hazai magazin (Maria Claire), majd megszólított a fiú, Juan. Ő is Erasmusos, német, de elég spanyol neve van, és tudta hol van Magyarország, és azt is mondta, hogy tetszik neki Budapest. Mindenki Pestre asszociál, ha kis hazánkra gondol, de legalább nem keverik Bukaresstel, bár engem múltkor az ORE-ban lengyelnek néztek!
Óra után még elugrottam boltba, itt összefutottam olasz szaktársammal, akiket elleptek a patkányok a lakásban, majd Marquaritával is. Szép kis nap, tele ismerősökkel! :-P
Otthon nekiálltunk kaját készíteni, majd olyan fél hatkor csöngettek. Tudtam, hogy megjött a csomagom! Visítva futottam ajtót nyitni! VÉGRE MEGJÖTT!!!! MAMA ISLER (L)
Kaptam még sportcsolit, mézes kalácsos sütit (2sima csokis, 1étcsokis), kókuszos győri édest, erdei gyümölcsös muffint (na ez nem volt  jó választás), kávéfőző (végre… k á v é é!!!!!!), és ÚJSÁGOK!!! és a kedvenc könyvem: Alexandre Dumas: Kaméliás Hölgy színházi változatban is, és még egy lila felsőm! plusz egy „kis üzenet”. Annyira jó volt, végre úgy érzem nemsokára vége, és otthon vagyok!!! YUPPEEE!!! Ezzel telt el a mai nap!!!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése