2010. november 24., szerda

2010.11.24.


Szerda:
Egész szép idő volt ma, így angol után úgy döntöttem sétálok egyet a parkban. Nem is értem miért nem jártam még erre. Ami még csak most tűnt fel, az az, hogy az utcák itt nagyon szélesek, és szinte mindenhol macskaköves. Azonban a parkból kifelé jövet már keskenyek, teljesen olyanok, mint otthon, csak annyi különbséggel, hogy pálmafák szegélyezik az utcákat. Azért ezt otthon is eltudnám viselni. Elmentem még a postára is feladni anyunak a szüli-névnapjára a képeslapot. Mint mindig most is az állandóan „udvarló” postáshoz kerültem, kacsintgató szemétől ma sem menekültem. Benéztem a fodrászhoz is, hátha kapok időpontot mára, de pechemre csak holnap tud fogadni. Hazamentem, majd Dóri telefonált, hogy ugorjak le a boltba húsért- Margharita a halloween-i bulira csinált nekünk panírozott csirkét, és megkívántuk mára, a Gadisban pont láttunk is előre panírozott husit, így lementem megvenni. Hazavittem, és kisütöttem, hogy meglepjem vele a többieket. Sajnos már napok óta feltünt, hogy otthon „paprikás” a hangulat, ami ma mint egy időzített bomba robbant, pedig nem akartam én rosszat. Már majdnem kész volt az ebéd, mikor Dóri észrevette, hogy nem „pollo”-t vettem, hanem „cerdo”-t, vagyis disznót, amit ő nem eszik meg. Jó, én se szeretem, de ez egyáltalán nem volt se zsíros, se disznó „színű”, nekem fel sem tünt a különbség, pedig otthon messziről észreveszem a színe, állaga alappján. Szóval elkezdődött a „vita”- én próbáltam higgadt maradni, de mikor a fejemhez vágta, hogy nem csinálok semmit nálam is betelt a pohár. Talán semmi volt amit eddig tettem? Becsaptam az ajtómat és elvonultam, míg Dóri szedegette a törött poharat. Gábor próbálta csillapítani a kedélyeket, majd egy olyan negyed óra múlva bejött Dóri, és megbeszéltük a dolgokat, persze a könnyeimet nem tudtam visszafolytani, de jobb kint, mint bent, nemde? Elcseréltük Gáborral a husunkat, az ő Carefulos lasagna-jára, és egy életre megjegyeztem, hogy mi az a sertés: CERDO!!!
A nap további része teljesen nyugisan telt, bár véleményem szerint ennyi kaland elég is egy napra. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése