2010. november 8., hétfő

2010.11.08. Dos Meses aqui


Hétfő:
Ma vagyok itt két kerek hónapja! Szinte hihetetlen, hogy már eltelt ennyi idő, el sem hiszem! Ugyhogy ma úgy döntöttem jár nekem egy kis pihi, és szünet, ugyhogy nem mentem suliba, bár előtte már elkészültem, és útra kész voltam, mikor is kipattant az Isteni szikra az agyamban, hogy nem megyek be. Itthon rendeztem a dolgaimat, majd hamarosan meg is jöttek a többiek. Lementünk a „ Carefulba” majd a „Gadisba” bevásárolni. Tegnap Dóri egyik barátnője ajánlott egy receptet így kitaláltuk, hogy azt esszük. A menü: penne tészta, brokkolis- cukkinis tejszínes szósszal. A picivel drágább pennét vettük (1,39), de mint itthon megtudtuk ez a legjobb olasz tészta. Tudunk élni, nem?
Előételként elfogyasztottuk a padlizsánkrémet, és kényeztetésként kecskesajtot pirított olívaolajas kenyérkével. Egyre inkább szeretek főzni, és ez itt jött elő belőlem. Annyira kikapcsol a főzés, feltölt energiával, és jó érzéssel tölt mikor egy remekmű vár mindenkit a szépen megterített asztalon. Az ember étvágya is jobb, ha megadja a módját, nem?
Kajci után elpakoltunk magunk után, és nekiálltunk tanulni, holnap nyolcra kell mennem sajnos. Este bekuckóztam Dóri mellé és megnéztük (jó nem végig) a „Holiday”-t. Mindenkinek ajánlom így karácsony előtt, nagyon jó kis film.
Itt a film linkje ha érdekelne valakit:
és itt az előzetes is “tecsőn”: http://www.youtube.com/watch?v=JGBl5FxOrUQ&translated=1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése