2010. november 29., hétfő

2010.11.29.


Hétfő:
Reggel iszonyatosan fáztam, nem is bírtam kikelni az ágyból. Kinéztünk az ablakon és nagyon meglepődtünk. Itt még ilyen nem volt, kapaszkodjatok 2FOK volt, itt Spanyolországban. Dóri is nagyon kiakadt, és hisztizni kezdett, szídta is a tanárt rendesen, Irenet. Mi Gáborral nagyon jól szórakoztunk rajta, és jókat nevettünk a káromkodásain (tudom gonosz). Míg ők suliban voltak én elmentem boltba, és ott találkoztam is velük. Szegények kaptak még egy beadandót. Otthon lazacos, cukkinis tésztát főztünk, és hirtelen elsötétedett minden. Áramszünet volt. Már korábban is előfordult, hogy volt ilyen, de akkor azért mert együtt ment a mosógép és a sütő, de most hangokat hallottunk a folyosón, szóval ez „ ház hiba”. Érdekes, hogy az embereknek fel semtűnik már a XXI. században az elektronika fontossága. Mi lenne velünk áram, víz, villany nélkül?! Teljesen megbénulna minden, és ez most nagyon is jól beigazolódott. De szerencsére fél óra alatt megoldódott a probléma. Délután vasaltam, és elkezdtem összeállítani a dobozt, amit csütörtökön fogunk feladni, bár azt még nemtudom, hogy hogyan fogjuk megemelni, mivel nincs olyan rész, ahol meglehetne fogni, de majd a fiúk biztosan kitalálnak valami okosságot! Tegnap még írtam az otthoni egyetemnek, biztos ami biztos, hogy elég-e ha a hazaúti távozási papíromat (jesszus, mint egy börtön töltelék) aláíratom-e. Ma kaptam is a választ, hogy szerezzek egy olyan igazolást, amit minden tanárral aláíratok. Nagyszerű, és mégis honnan? Na de van nekem egy okos, informatikus képességekkel is megáldott lakótársam, aki nagyon precízen megszerkesztett nekem egy „hivatalos” papír formát, minden tanárom nevével. Szuper jó, már csak alá kell irattatnom mindenkivel. Lesz még dolgom, az tuti. De legalább nem unatkozom! Sőt még Carmennek is írtam, hogy ki tud-e vinni a reptérre, és, hogy a kauciót is megállapítsuk. Nagyon hamar jött is a válasz, hogy a héten mindenképpen találkozunk, mivel kulcsot ad a héten beköltöző Razvannak is. De fura, a héten már 6-an leszünk, még jó, hogy nem 7en, mint a gonoszok! Na jó, ez nem vol jó poén! Akartunk tartani az utolsó héten egy búcsú magyar estet, de sajnos Carmen nem ér rá a szünetben. Jah, azt majdnem elfelejtette, jövő héten 6.-án és 8.-án itt hivatalos szünet van, a Szeplőtlen Fogantatás- „Inmaculada Concepción” (december 8.) és a „Día de la Constitución Española” (december 6.) ünnepe. Ez jó lenne nálunk is, nem? Nemcsak Mikulás lenne!! J

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése