2010. november 23., kedd

2010.11.23.


Kedd:
A terv tegnap jó volt, de a kivitelezéssel adódtak problémák, ugyanis a reggel 6órai kelés még nem megy. Tényleg sokat változhattam, ha nekem nem megy a reggeli kelés. Miután a többiek elmentek rendbeszedtem magam, és bementem a Carefulba vásárolni. Vettem halat is. Na most a halvásár picit bonyolult volt a mi esetünkben, ugyanis Dóri nem szereti a Pangasiust, mivel azt a teóriát hallotta, hogy ez a típúsú hal összegyűjti a koszt, így márcsak kétféle haltípus közül választhattam, végül maradt a „Filete de Rosado”. Sokan álltak sorban a halasnál, és csak kis idő múlva vettem észre, hogy sorszámot kell húzni, az enyém a 080-as volt. Három idős néni várt előttem, gondolom kibeszélték a betegségeiket (jajj de gonosz volt ez tőlem, de biztos így van, mert fogta a derekát az egyik). Szerzeményeimet hazavittem, és elmentem a déli órára. Suli után nekiálltunk a halkészítésnek, és a friss salátának. Ebéd után nekiálltam rendet tenni, vasaltam is, és összepakoltam zsákokba félig-meddíg, és feltettem a „csodálatos” vörös szekrényem tetjére őket. Hát lesz súlyuk az tuti. Este fele vettem észre, hogy elhagytam a noteszomat. Kicsit kétségbeestem, mivel minden számomra fontsos adatot abban tárolok. Így magamra kaptam egy pulcsit és elmentem a suliba. Szerencsémre leadták a portán, bár még előtte benyitottam a terembe, ahol a déli órav volt, a szőke tanárnő mérges tekintetével találkozva. Még elmentem nyomtatni, sétáltam egy picit, és sikerrel titulálva a napot ágyba zuhantunk. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése