2010. november 28., vasárnap

2010.11.28.


Vasárnap:
Újabb vasárnap, újabb semmittevés, de már csak két vasárnap és otthon vagyok! Furcsa érzések vannak már bennem, mivel egyre inkább kezdem érezni, hogy lassan itt a vége, és azt is érzem, hogy minden sokkal másabb lesz, ha hazamegyek. Na de elég a merengésből! Beraktam egy adag mosást, feltettem melegíteni az ebédet, majd együtt megebédeltünk. Mi a szokásos rákos menüt, míg Gábor azt a számomra és Dóri számára is elég bizar babos kaját ette, immár 3napja- mint mi a rákokat! Az ő menüje a következő volt: bab, paella rizs alapanyag- vagyis kolbászos rák, ahogy mi mondjuk J
Délután a többiek tanultak, én pedig megnéztem egy filmet, tudom nem szép tőlem, de azért együttéreztem ám velük nagyon is, mivel a Gábor szobájában néztem. A film címe: Remember Me. Bettusom már sokszor mondta, hogy nézzem meg, de még nem sikerült kiürítenem a repertoárt, a nem látott filmekből a gépemen, így ezt is elkezdtem kipipálni. Este elvégeztük a női dolgokat is- gyantáztunk, majd egy körül elaludtunk Dórival. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése