2010. november 27., szombat

2010.11.27.


Szombat:
Reggel a „csend van és hullaszag” uralkodott a lakásban. Olyan fél tizenegy körül bújtam elő az odumból, de a többiek akkor még meg sem moccantak. Kimentem a konyhába készíteni valami reggelit, de ragadt minden, és szlalomoznom kellett az üvegek között is. Nemsokkal később Dóri is megjelent a konyhában, és megállapítottuk, hogy ez is „hasonlóan jól sikerült” buli volt, mint a halloween-i J.
Nekiálltunk a konyhának, mert azt azért nem bízzuk másra. Margharita nagyon aranyos volt, hogy azt mondta nálunk alszik a mellesleg iszonyatosan hideg nappaliban, és segít takarítani. Marco írt egy üzenetet, hogy nagyon sajnálja, de nem tud jönni takarítani. Jellemző a nápolyiakra! :-P
Miután kész volt a konyha Gábor is felkelt,  és közösen a többi helyiségnek. Maria azt mondta tegnap, hogy ő nem hajlandó részt venni a mai munkában, mivel ő nem szereti a milánói lányt. Ez oké is, de ő is ugyanúgy bulizott szerintem… na de mindegy, én elvoltam, bár a fejem egy „picit fájta”, talán a sok „víztől” J :-P
Közben még skypoltam is egy picikét, na jó sokat, olyan két órát, mivel otthon rokon látogatás volt éppen. Nagyon furcsa érzés volt, hogy velük vagyok, és mégsem. Közben egy új „családtagot” is megismerhettem. Furcsa az élet, hogy nem vagyok otthon és mégis zajlanak az események…
Miután befejeztem a skypolást a többiek már elmosogattak mindent, Margharita is felkelt már, sőt jött a spanyol rendőr barátja is, elköszöntünk egymástól, de ez nem a végleges búcsú volt, hiszen ő 4.-én repül, és előtte még eljön hozzánk. Ma este lesz vmi rendőr buli, oda hivatalos, így siettek is. Mi 4 körül ebédeltünk fincsi rákocskákat, és aglioliot. Nagyon rászoktam ezekre az ételekre, és biztos vagyok benne, hogy otthon is folytatni fogom ezt a hagyományt. A nap további részében már nem történt semmi izgalmas, pihenünk, mivel összesen olyan 3órát aludhattunk, de ezzel járnak ezek a bulik…

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése