2010. november 22., hétfő

2010.11.20.-22. Enfermidad


Szombat- Vasárnap- Hétfő
Tegnap még semmi bajom nem volt, erre ma úgy keltem fel, mit akit agyonvertek. Fájt minden végtagom, és fáztam, reszkettem kivűl- belül egyaránt. Tuti benyaltam valamit, de szerintem ez nem ugyanaz, mint Dórinál, én nem olyan tüneteket produkáltam, mint ő, csupán a hasfájásunk egyezett. Szinte egész nap aludtam, bár egy filmet azért sikerült végignéznem. A Szerelmünk Lapjai írója újabb könyve alapján készült egy film, amit már régóta terveztem, hogy megnézek, és mivel ma amúgy se volt jobb dolgom, több részletben meg is néztem az Utolsó Dalt (Last Song). Mikor felébredtem a többiek már felöltöztek, mivel úgy gondolták ma ideje egy kis kimoccanásnak. Így hát egyedül maradtam, de cseppet se bántam, mivel én olyan beteg vagyok, aki szereti, ha békén hagyják mikor nincs jól. Valahogy lezuhanyoztam és bezuhantam- szó szerint- vacogva az ágyba.

Picivel jobban voltam ma, de azért nem mondanám, hogy sokkal. Arra még volt erőm, hogy kiüljek a többiekkel eszegetni a rakott krumpliból, bár nagyon nem esett jól, de az íze kétségkívül finom volt (bár most jobban előnyben részesítettem a sima pirított kenyeret). Vettünk céklát is, és érdekes, mert otthon még sose láttam bonduelle céklát, főleg ilyen szabályos kockára vágottat nem.
Kaja után ismét filmnézős napot tartottam. A mai film „menü”: Levelek Júliának”. Nagyon tetszett, bár ezt is csak többszöri nekifutással sikerült végignéznem, mert folyton elálmosodtam. Még skypoltam az otthoniakkal, és megint elaludtam. Sajnálom, hogy ezek a bejegyzések nem valami érdekfeszítőek, de betegen nem sok izgalmas dologról számolhatok be. Talán pár nap alatt kiheverem. 


Ma ilyen állapotban sajna nem tudtam iskolába menni, de jó hír, hogy egy fokkal jobban vagyok! Tegnap olyan éjfél körül ért haza Maria, és azt mondta neki sokkal jobban tetszik Salamanca, mint Santiago. Nekem nincs viszonyítási alapom, de még múltkor azt mondta az „a coruña-i” akváriumra is, hogy nem szép, és mégis Dóriéknak nagyon tetszett. Hiába más az ízlése minden embernek. Mivel nem volt jobb dolgom, így kitakarítottam a konyhát, és vártam haza a többieket. Délután elmentünk picit sétálni, bár még nem voltam igazán jól. Megmutatták nekem, hogy hova szoktak beülni a szaktársaikkal. Van egy bár- kocsma féle- a Plaza Roja-n, ahol ha kérünk egy üditőt, kapunk mellé tapasként földimogyorót és melegszendvicset. Egy üditő ára 1,30 cent, már megérte! Ez a szokás, azonban kezd fizetőssé válni mindenhol, csupán Santiago és a Galíciai környék az, ahol ez a szolgáltatás még ingyen van. Nézegettük a naptárunkat és rájöttünk, hogy bizony mennek a napok, nemsokára vége „ a tündérmesének” és megyünk haza. Én hazajöttem az üditőzés után, a többiek pedig mentek órára.  Otthon kicsit megint magamaba zuhantam, és nem akartam senkivel beszélni, csak egyedül lenni, de tudom, hogy nem eshetek össze, és éppen ezért holnap, ha rosszabbul leszek, ha nem, bemegyek órára. Nem akarok gondolkodni!!!!!! Nem szabad!!! L

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése